باعرض سلام وادب واحترامخدمت يكايك بازديدكنندگان ازوبلاگ.بنده دانشجوي مهندسي ساخت وتوليد ،دانشگاه فنی شهید مهاجر هستم.اميدوارم ازديدن اين وبلاگ لذت ببريد.آماده ي ديدن هرگونه انتقادياپيشنهادي هستم.باتشكر...
...